دنبال کردن مطالب از طریق فید RSS دنبال کردن مطالب از طریق تویتر

اطلاعات کاربری


عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آرشیو

خبرنامه

براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

جستجو


اس ام اس و مسیج های جدید پ ن پ آبان ماه ۹۱

اس ام اس و مسیج های جدید پ ن پ آبان ماه ۹۱

اس ام اس و مسیج های جدید پ ن پ آبان ماه ۹۱

 

اس ام اس پ ن پ آبان ماه ۹۱

با دوستم تو مدرسه بودیم یهو دیدیم مدیر داره میره
دوستم میگه این داره میره؟
میگم پ ن پ داره میاد ولی چون با سرعت نور میاد فک میکنی داره میره

.

.

.

.

یه توپ دارم قلقلیه… پـَـ نه پَــ، می خواستی مکعب مستطیل باشه!
سرخ و سفید و آبیه… پـَـ نه پَــ، زیتونی و نقره ای و سبز یشمیه!
می زنم زمین هوا می ره… پـَـ نه پَــ، زمینو سوراخ می کنه می ره تو زیر زمین، بقله دبه ترشیا!
نمی دونی تا کجا می ره… پـَـ نه پَــ، بنده خط کشم، می دونم دقیقا کجا می ره!
من این توپو نداشتم… پـَـ نه پَــ، داشتی! الان اسکلی داری خاطره تعریف می کنی!
مشقامو خوب نوشتم. بابام بهم عیدی داد… پـَـ نه پَــ، می خواستی دم عیدی بخوابونه تو دهنت!
یه توپ قلقلی داد… پـَـ نه پَــ، تو این گرونی می خوای سویچ لکسوز بهت بده!

.

.

.

کبوتر با کبوتر ، باز با باز ؟

پَ نَ پَ الاغ تک شاخ با مرغ مگس خوار

سوسک آفریقایی با نهنگ سرچکشی !
.
.
.

فرشو پهن کردیم پشت بوم ، همسایه میگه شستین گذاشتید خشک بشه ؟

گفتم پَ نَ پَ انداختیم ویتامین D جذب کنه تا رنگ گُلاش ثابت بمونه !
.
.

.

غذا مونده روی گاز خاکستر شده

اومده میگه سوخته ؟ گفتم پَ نَ پَ بیش از حد جا افتاده !
.
.
.

تو کلاس هی میگیم “استاد خسته نباشید” ، استاد میگه یعنی وقت تمومه ؟ گفتیم پَ نَ پَ همین الان از اتاق فرمان اطلاع دادن که ۱ ساعت به تایم کلاس اضافه شده !
.

.

 جک پ نه پ, خنده دار ترین پ نه پ ها, پ ن پ ۹۱,
.
.
فامیلمون اومده میگه شما دانشجویی ؟ گفتم پَ نَ پَ پشت کنکور مهد کودک گیر کردم !
.
.
.
توی صف بربری وایسادم ، یارو میگه شما هم توی صفی ؟ گفتم پَ نَ پَ من از اداره بازرسی و نظارت بر کیفیت و قیمت نان مزاحم میشم ، طبیعی رفتار کن سه نشه !
.
.
.
دندونم سیاه شده ، میگه خراب شده ؟ گفتم پَ نَ پَ این یه دونه خارجیه مدل Black Edition !
.
.
.
ساعت خوابیده ، چهارپایه آوردم ، میگه میخوای باتریشو عوض کنی ؟ گفتم پَ نَ پَ اینجا جاش مناسب نیست ، سروصدا زیاده ، میخوام ببرمش اتاق خواب بخوابه !
.
.
.
کل خونه همسایه رو سیاه کشیدن ، رفیقم میگه یعنی کسی فوت کرده ؟ گفتم پَ نَ پَ معدل بچشون شده ۱۹٫۹۹ ، واقعا خدا بهشون صبر عنایت فرماید !

.

.

.

به دوستم میگم خودکارو بده میگه چیزی میخوای بنویسی؟ پـَـَـ نَ پـَـَــــ یه زیر شلواری براش گرفتم میخوام ببینم اندازشه یا نه

.

.

.

یکی سر چهار راه محلمون خفتم کرده داره جیبم رو میگرده ،رفیقم رد شده میگه خفتت کردن ؟ میگم پـَـــ نــه پـَـــ پولم رو یادم نمی یاد کجا گذاشتم داره کمکم می کنه پیداش کنم


ارسال نظر برای این مطلب

این نظر توسط از ياد رفته در تاریخ 1391/08/03 و 16:09 دقیقه ارسال شده است

http://anamisiha.ir/

این نظر توسط از ياد رفته در تاریخ 1391/08/03 و 14:30 دقیقه ارسال شده است

کاش می فهمیدی
برای این که تنهایم تو را نمیخواهم
برعکس
برای این که میخواهمت
تنهایم ... !!!

این نظر توسط پري در تاریخ 1391/08/03 و 14:25 دقیقه ارسال شده است

اشتباه من املایی بود :
فقط تو را همدرد نوشتم
گویا تو هم , درد بودی ...

این نظر توسط از ياد رفته در تاریخ 1391/08/03 و 7:47 دقیقه ارسال شده است

خندم نمياد ولي يكم خنديدم مرسي


کد امنیتی رفرش


آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 137
کل نظرات : 47


آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 79

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 48
باردید دیروز : 0
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 161
بازدید ماه : 439
بازدید سال : 1,771
بازدید کلی : 110,674

کدهای اختصاصی

پشتیبانی

RSS


Powered By
Rozblog.Com

Translate : Tem98.Ir

لینکدونی

از ما حمایت کنید
به anamisiha1 امتیاز دهید