دنبال کردن مطالب از طریق فید RSS دنبال کردن مطالب از طریق تویتر

اطلاعات کاربری


عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آرشیو

خبرنامه

براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

جستجو


خنده بر هر درد بی درمان دواست

خنده بر هر درد بی درمان دواست

 


این عکس شگفت انگیز از روستای فیل بند در جاده هزار میباشد

****************

کاریکاتوری که واقعی شد

طرح جلد مجله فکاهیون در سال 65 که قرار بود در سال 2000 به واقعیت بپیوندد ولی خیلی زودتر و در 1392 واقعی شد




*************



****************

درخت گوجه فرنگی در ایتالیا



*********************





****************


کــــــــــیا از این کارا میکردن؟؟





************





***************




*****************


تاحالا دیده بودین زرافه ها چجوری می خوابن ؟!



****************

***اصفهان پس از زمین لرزه***
مردا تخت گرفتن خوابیدن، آآآ زنـا جـزی جیگر زِده دارن غِیبت میکونن..!!






**************


يارو نوشته:
من ديكته اين كلمه رو بلد نيستم يكي كمكم كنه
غبراق ، غبراغ ، قبراق ، قبراغ . . . ؟؟

بعد يكي زيرش كامنت گذاشته " ghebragh "

يعني من عاشق هوش این هموطن عزيزمون هستم ...



***************


دختره داشت به دوست پسرش آدرس خونشون رو میداد:
میای از در ورودی آپارتمان ، داخل میشی میری سمت آسانسور ...
دکمه طبقه نهم آسانسور رو با آرنج میزنی ....
وقتی اومدی بالا از آسانسور که بیای بیرون سمت چپ خونه منه ....
با آرنج در میزنی و منم در رو باز میکنم ....
پسره میگه: به نظر آسون میاد ولی چرا باید با آرنج در بزنم ؟؟؟
دختره میگه : چی ؟؟؟؟ یعنی دست خالی اومدی دیدنم ؟؟؟



***************

بقیشو یادش رفته بیاره






************


رفتم انتشارات دانشگاه.
کمی عجله داشتم، فقط چند برگ کاغذ آچار لازم داشتم.
گفتم: دوست من چندتا آچار لطف میکنید؟
گفت: کاغد آچار باید بری از بیرون دانشگاه بخری.
این کاغذا یارانه دانشگاست. واسه همینه هر برگ کپی ۳۰ تومن میشه.
گفتم: خوب منم پولشو میدم که…
گفت: نه، بحث پولش نیست. اینجا فقط کپی میگیریم. کاغذ نمیفروشیم.
فکر کرده بود به همین راحتی کوتاه میام منم کم نیاوردم
توی کیفمو گشتم یه برگ آچار سفید پیدا کردم دادم بش گفتم:
بی زحمت بیست برگ از رو این برام کپی بگیرین
یعنی طرف داغ کرده بود در حد تیم ملی


*************


دارم خوشتیپ میکنم برم سر قرار






***************

هیشکی منو دوس نداره ..






**************








بزودی:
صعود تیم فوتبال ایران به جام جهانی کبدی
تیم فوتبال بایرن مونیخ فاتح جام قهرمانان شنای اروپا شد!
کشتی آزاد ایران بر سکوی نخست وزنه برداری دنیا ایستاد
کسب مقام اول در پرتاب دیسک توسط شطرنج بازان ایرانی!!
مسابقات دوچرخه سواری فرانسه در ایران اغاز شد!!
کسب سهمیه ژیمناستیک توسط رضازاده!



****************

اون کیه سر اون درخت بالایی برات جیک جیک می کنه هاااااااان ؟؟؟






*************

اثرات تحریم ها






*******************
جوجه جوجه جوجه جوجه





***************8

تو تاکسی نشستم یه چند دقیقه بعد از اینکه راه افتاد حدودا" داشت با 80 تا میرفت،
دیدم درو خوب نبستم ، درو باز کردم دوباره بستم...

راننده که یه پیرمرد عینکی بود آروم برگشت عقب رو نگاه کرد و با یه لحن باحالی گفت :
کسی پیاده شد؟؟!!!!

یعنی من اون لحظه از شدت خنده داشتم دستگیره رو گاز میزدم


ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش


آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 137
کل نظرات : 47


آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 79

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 19
باردید دیروز : 0
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 132
بازدید ماه : 410
بازدید سال : 1,742
بازدید کلی : 110,645

کدهای اختصاصی

پشتیبانی

RSS


Powered By
Rozblog.Com

Translate : Tem98.Ir

لینکدونی

از ما حمایت کنید
به anamisiha1 امتیاز دهید